Фізика

16.03.2020
Тема:Рух тіла під дією сили тяжіння
https://www.youtube.com/watch?v=PBvCXN3auEs
https://www.youtube.com/watch?v=ubRGT13FIOY

Д/З параграф 34, Вправа 34 1-2п

-------------------------------------------------------------------------------
Тема: Розв’язування задач за темою «Рух тіла під дією сили тяжіння»
Source: https://fizmat.7mile.net/fizika-9/rozv-yazuvannya-zadach-za-temoyu-rukh-tila-pid-dieyu-sili-tyazhinnya.ht



------------------------------------------------------------------------------------

Самостійна робота №5 (виконати у зошитах) https://drive.google.com/open?id=1myEjMeuSdlkSefBHcUU1Kl5FtF8jzPhv
------------------------------------------------------------------------------------------------------
01.04.20 Тема: Розвязування задач

https://www.youtube.com/watch?v=JPoDTgoWvgY
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

03.04.20
Тема: Розвязування задач Д\З виконати завдання для самоперевірки до розділу з підручника №5,8,12,14. Повторити параграф 28-35. Підготуватися до контрольної роботи в гугл-формс.
---------------------------------------------------------------------

06.04.20
Підготуватися до онлайн-опитування (контрольна робота). Повторити тему "Рух і взаємодія. Закони збереження.) Виконати в зошитах завдання для самоперевірки до розділу 5 у підручнику №4,9,11,13. Роботи сфотографувати та відправити вчителю.
----------------------------------------------------------------
08.04.20
Контрольна робота до 10.04. https://drive.google.com/open?id=1P8UappuPr6uzmty2AdgnFBC0KtjGE2O1qItW2-vrol8
---------------------------------------------------------------------------------------------
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу 
Д\З Домашнє завдання
1. Вивчити та проаналізувати теоретичний матеріал презентації
2. Придумати демонстрацію реактивного руху.. https://drive.google.com/open?id=1my11_zBVClUUPt6uGtukuMmHWIHW_gXJ

----------------------------------------------------------------------------------------------
13.04-15.04.20 Тема: Розв'язування задач з теми "Імпульс. Закон збереження імпульсу" Уважно подивіться відеоурок , вивчить алгоритм розв'язування задач, занотуйте у зошитах 

https://www.youtube.com/watch?v=Q1W2spaBtZY
-----------------------------------------------------------------------------------------

17.04.20
Тема: Реактивний рух.Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики Д\З Вправа 37 (1,2), виконане завдання сфотографувати та відправити на перевірку 

Пояснення: 
https://www.youtube.com/watch?v=t23YLc_yFaw
-----------------------------------------------------------------
22.04 
 Тема: Розв'язування задач
1. В зошитах виконати Вправу 37(3,4,5), пройти тест 
2. Виконати тестові завдання на тему "Реактивний рух", фото результату надіслати вчителю у мессенджер або вайбер https://onlinetestpad.com/ua/testview/274316-9-klas-62-reaktivnij-rukh
-----------------------------------------------------------------------------------------------
24/04
Тема: Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах Д\З Передивіться відео, виконати Вправу 38 (1,2)https://www.youtube.com/watch?v=IdhAi72DFUY
--------------------------------------------------------------------------------------------------
27.04.20
Тема: Розв'язування задач
1. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=zRj9xbEJlJc
2. В зошитах записати Вправу 38 (3)

-----------------------------------------------------------
29.04
 Тема Розв'язування задач на тему "Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах". Виконати завдання за посиланням , результати відправити на перевірку https://learningapps.org/11239372
------------------------------------------------------------------------------------
04.05 
Тема: Розв'язування задач 
Д\З Повторити параграф 35 виконати Вправу 35 (7,8)
-------------------------------------------------------
6.05 
Розв`язування задач. Підготовка до контрольної роботи.
Д\З Виконати «Завдання для самоперевірки до розділу V підручника: № 1,5,8,12,14
1 завдання з детальним поясненням для учнів, у яких виникли проблеми при виконанні https://www.youtube.com/watch?v=fnRFfJpukY8

----------------------------------------------------------------------------------
8.05.20 
 Тема: Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Д\З Опрацювати §39, переглянути відео https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=jxX84-qZYAY&feature=emb_logo
Виконати письмово Вправа 39 №4,5. 

-----------------------------------------------------

13.05 
Тема: Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи. Д\З Повторити параграфи 36-39, виконати Вправу 39 (6)
----------------------------------------------------
Контрольна робота «Рух і взаємодія. Закони збереження» (частина ІІ). Виконати завдання за посиланням
https://forms.gle/3LtDH1YGDsLFQgETA

----------------------------------------------------------------------------

Захист навчальних проектів 

Д\З Один на вибір у будь-якому форматі 
1. Людина і Всесвіт. Можливі об’єкти дослідження: людина як користувач природою. Ключові питання (проблема): 
• Закони збереження енергії у повсякденному житті людини.
• Відповідальність людини за навколишнє середовище. 
• Наслідки існування людства на землі. 
• Джерела інформації.
 2. Фізика в житті сучасної людини. Можливі об’єкти дослідження: технічні засоби, які сучасна людина використовує щодня. Ключові питання (проблема): 
• використання різних пристроїв за один день життя людини; 
• автори цих винаходів та час створення. 
• Джерела інформації. Можливі об’єкти дослідження: технічні засоби, які сучасна людина використовує щодня. 
Ключові питання (проблема): 
• використання різних пристроїв за один день життя людини; 
• автори цих винаходів та час створення. 
• Джерела інформації. 
3. Сучасний стан фізичних досліджень в Україні та світі. Можливі об’єкти дослідження: фізичні відкриття та винаходи останніх років; фізичні інститути України та світу. 
Ключові питання (проблема): 
• фізичні винаходи для застосування в медицині, будівництві, і т.д. 
• напрямки фізичних досліджень українських вчених. 
• Нобелівські лауреати з фізики останніх років 
• Джерела інформації. 
4. Україна – космічна держава. Можливі об’єкти дослідження: вклад українців у розвиток космонавтики; розвиток космонавтики в Україні. Ключові питання (проблема): 
• Українські вчені та їх внесок у розвиток космонавтики. 
• Підприємства України та їх участь розробках для космічних досліджень. 
• Джерела інформації. 
5. Видатні вітчизняні та закордонні вчені-фізики. Можливі об’єкти дослідження: вчені-фізики ХХ – ХХІ століття Ключові питання (проблема): 
• Науки в яких працював вчений. 
• Відкриття, закони. 
• Застосування відкриттів, законів. 
• Їх імена навколо нас (на банкнотах, назви вулиць, загальні назви). 
• Основні етапи життя вченого. 
• Джерела інформації.
-----------------------------------------------
20.05 
Фізична картина світу
Опрацювати відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=ngmzyTTwdtg

----------------------------------------------------------------------
22.05.20
Тема уроку: Фізика та екологія. Фізичі основи бережливого природокористування та збереження енергії.
Опрацювати презентацію
https://drive.google.com/file/d/1t0xH5gVgQiFNei1IPQMomoGNo7blPK4M/view

----------------------------------------------------------------------
25.05 Тема: Альтернативні джерела енергії
Опрацювати відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=D_gA-oCgZPk
27.05 Тема: Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та в світі https://www.youtube.com/watch?v=r0m2y8TJx9w
Передивіться відеоматеріал, напишить ессе « Фізика перебуває в центрі всього»

Комментариев нет:

Отправить комментарий