Тема: Видоутворення параграф 41
https://drive.google.com/open?id=1lbXRlPwMB9OmtX7t7j6wlVdOm3ysxb5_
Підготовка до ДПА
https://drive.google.com/open?id=1tY4_ZOfB6p1VlAspAqbuy9ASBquEIY7V
------------------------------------------------------------------------------
Тема: Популяції живих організмів та їх основні характеристики https://drive.google.com/open?id=1Ea-AMTx2YpFlBWtgJcfNC6zVYD56KhbS
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
31.03. Тема: Докази еволюції https://drive.google.com/open?id=1urjGrldtvoCRmsIpJ9tUQze_kaLjyAAT
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
02.04.20
Тема: Еволюція людини. Етапи еволюції людини. https://drive.google.com/open?id=1X2gQLCd5Na3yNTXmTZVsj1Izob-eWFtuПісля вивчення презентації Написати твір-есе на одну із тем: “Людина – це “табула раса?” “Людина -це злісна мавпа?” “Людина – це інструмент суспільства?” в гугл-формі за посиланням https://drive.google.com/open?id=13fD1SmRTl3VZ1FtYyL7Svri4ibCfcFA9f7K7uNQCnPk
-----------------------------------------------------------------------------------------------
07.04
Уважно передивіться ПРЕЗЕНТАЦІЮ, зробіть аналіз теоретичного матеріалу та надайте в таблиці коротку характеристику кожної гіпотези.
Фото роботи надіслати на перевірку.
----------------------------------------------------------------
09.04
09.04
Контрольна робота з теми "Еволюція органічного світу. Біорізноманіття".
https://onlinetestpad.com/ua/testview/260906-kontrolna-robota-z-temi-evolyuciya-organichnogo-svitu-bioriznomanittya
Виконати тестові завдання результат сфотографувати або зробити скрин та надіслати вчителю на електронну пошту sedrakyan.s.g @gmail.com, вайбер або в мессенджер
----------------------------------------------------------------
14.04.20
Тема: Предмет вивчення екології. Екологічні фактори та їх взаємодія. https://drive.google.com/open?id=1edunDw7DJkf1vdoUwsZgwV_DOXpQ4DtB 1. Запишіть в зошиті дату та тему уроку.
2. Запишіть із презентації в зошит визначення "Екологія - це...", "Предмет екології - це...", "Завдання екології - це....".
3. Підготувати повідомлення на тему: Чому екологію називають “ філософією виживання людства ”?
4. Фото роботи в зошиті вишліть мені.
------------------------------------------------------------
16.04 20
Виконати тестові завдання результат сфотографувати або зробити скрин та надіслати вчителю на електронну пошту sedrakyan.s.g @gmail.com, вайбер або в мессенджер
----------------------------------------------------------------
14.04.20
Тема: Предмет вивчення екології. Екологічні фактори та їх взаємодія. https://drive.google.com/open?id=1edunDw7DJkf1vdoUwsZgwV_DOXpQ4DtB 1. Запишіть в зошиті дату та тему уроку.
2. Запишіть із презентації в зошит визначення "Екологія - це...", "Предмет екології - це...", "Завдання екології - це....".
3. Підготувати повідомлення на тему: Чому екологію називають “ філософією виживання людства ”?
4. Фото роботи в зошиті вишліть мені.
------------------------------------------------------------
16.04 20
Шановні учні! Сьогодні у вас урок " Екологічні групи організмів по відношенню до різних факторів"
Я пропоную вам подивитись презентацію та відео, які я для вас підготувала.
1. Запишіть в зошиті дату та тему уроку.
2. Запишіть із презентації в зошит визначення "Середовище існування - це", види середовищ існування "Наземно - повітряне середовище - це...", "Водне середовище - це....", "Грунтове середовище - це...", "Гостральне середовище - це...".
3. Виконайте тест. https://forms.gle/vAZPDfUnAxgoJsok9
4. Фото роботи в зошиті та скриншот результатів тесту вишліть мені.
---------------------------------------------------------------
21.04
Я пропоную вам подивитись презентацію та відео, які я для вас підготувала.
1. Запишіть в зошиті дату та тему уроку.
2. Запишіть із презентації в зошит визначення "Середовище існування - це", види середовищ існування "Наземно - повітряне середовище - це...", "Водне середовище - це....", "Грунтове середовище - це...", "Гостральне середовище - це...".
3. Виконайте тест. https://forms.gle/vAZPDfUnAxgoJsok9
4. Фото роботи в зошиті та скриншот результатів тесту вишліть мені.
---------------------------------------------------------------
21.04
Тема: Природні угруповання. Види угруповань. Опрацювати матеріал презентацій
2) http://www.myshared.ru/slide/1224638/
Д\З Виконайте інтерактивну вправу та фото відправте на перевірку https://learningapps.org/6749423
-----------------------------------------------------------------------------------------------
23.04
Д\З Виконайте інтерактивну вправу та фото відправте на перевірку https://learningapps.org/6749423
-----------------------------------------------------------------------------------------------
23.04
Тема: Структура екосистем та їх властивості
1) Переглянути відео
2) Пройти тест, результати відправити на перевірку вчителю у месенджер. Посилання на тест: https://naurok.com.ua/test/stabilnist-ekosistem-ta-prichini-porushennya-290201.html-----------------------------------------------------------------------------------------
23.04.20
Тема: Структура екосистем та їх властивості
1) Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=PLFMAnuaCDM
2) Пройти тест, результати відправити на перевірку вчителю у месенджер.
Посилання на тест: https://naurok.com.ua/test/stabilnist-ekosistem-ta-prichini-porushennya-290201.html
---------------------------------------------------------------------------------------
28.04.20
Тема: Харчові зв'язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах
1. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=ygkx3AT1d8E
2. Розгадати інтерактивний кросворд «Харчові ланцюги. Екологічні піраміди», перейдіть за посиланням: https://learningapps.org/view5447970
-----------------------------------------------------------------------------------
30.04
---------------------------------------------------------------------------------------
28.04.20
Тема: Харчові зв'язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах
1. Опрацювати відео https://www.youtube.com/watch?v=ygkx3AT1d8E
2. Розгадати інтерактивний кросворд «Харчові ланцюги. Екологічні піраміди», перейдіть за посиланням: https://learningapps.org/view5447970
-----------------------------------------------------------------------------------
30.04
Тема: Стабільність екосистем та причини її порушення Уважно передивіться відео, виконайте завдання на 4:23 хвилині відео https://www.youtube.com/watch?v=F8azh7pBaGg
---------------------------------------------------------------------------------
Тема: Біосфера як цілісна система.
1) Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=9MFfsdbzPZs
2) Виконайте завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/biosfera-yak-cilisna-sistema-6215.html
----------------------------------------------------------------------------
7.05
---------------------------------------------------------------------------------
Тема: Біосфера як цілісна система.
1) Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=9MFfsdbzPZs
2) Виконайте завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/biosfera-yak-cilisna-sistema-6215.html
----------------------------------------------------------------------------
7.05
Тема: Захист і збереження біосфери
1) Опрацювати відеоурок
2) Перевірте свої знання виконавши тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/biosfera-zahist-ta-zberezhennya-biosferi-7644.html
--------------------------------------------------
12.05
--------------------------------------------------
12.05
Тема: Контрольна робота з теми "Надорганізмові біологічні системи" Виконати роботу за посиланням https://forms.gle/ETb7qB82HF5TdtMq9
----------------------------------------------------------------------------
14.05 Тема: Поняття про селекцію. Методи традиційної селекції 1) Опрацюйте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=FL6QIBIV2lo
----------------------------------------------------------------------------
14.05 Тема: Поняття про селекцію. Методи традиційної селекції 1) Опрацюйте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=FL6QIBIV2lo
2) Виконайте тести
https://naurok.com.ua/test/ponyattya-pro-selekciyu-342065.html
----------------------------------------------------
19.05
https://naurok.com.ua/test/ponyattya-pro-selekciyu-342065.html
----------------------------------------------------
19.05
Тема: Традиційні напрямки біотехнологій
1) Опрацювати відеоурок, у зошитах занотуйте терміни https://www.youtube.com/watch?v=VwdH9C5RGtA
----------------------------------------------------------------------------
21.05
1) Опрацювати відеоурок, у зошитах занотуйте терміни https://www.youtube.com/watch?v=VwdH9C5RGtA
----------------------------------------------------------------------------
21.05
Тема: Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині
презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-rol-geneticnoi-inzenerii-v-sucasnih-biotehnologiah-i-v-medicini9-klas-274210.html
Випереджуюче домашнє завдання: підготувати повідомлення на тему «Історія виникнення генетично модифікованих організмів».
презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-rol-geneticnoi-inzenerii-v-sucasnih-biotehnologiah-i-v-medicini9-klas-274210.html
Випереджуюче домашнє завдання: підготувати повідомлення на тему «Історія виникнення генетично модифікованих організмів».
Ребята як іде підготовка до ДПА, відгукніться)
ОтветитьУдалитьдобре
ОтветитьУдалитьТвір пішуть усі, це ваша оцінка!
ОтветитьУдалить